Wyślij wiadomość

Chiny Hunan Fushun Metal Co., Ltd. Certyfikaty
Im Online Czat teraz
firma Aktualności
Osiągnięty roczny cel sprzedaży! Mieliśmy doskonałe 10 dni wakacji w Xinjiang!
najnowsze wiadomości o firmie Osiągnięty roczny cel sprzedaży! Mieliśmy doskonałe 10 dni wakacji w Xinjiang!

Osiągnięty roczny cel sprzedaży!Mieliśmy doskonałe 10 dni wakacji w Xinjiang!

W zeszły weekend pogoda była ładna, wszyscy pracownicy pojadą do podróży XINJIANG.Spotykamy się przy bramie firmy wcześnie rano, a następnie wsiadamy do samolotu i przylatujemy do Urumczi na 10 dni urlopu.XINJIANG to słynne malownicze miejsca.Docieramy tam, personel nie może się doczekać, aby zacząć grać.

Przyjazd do Urumczi

Witamy w Urumqi, czyli najpiękniejszej łąki w języku mongolskim.Nasza miła wycieczka rozpoczęła się na lotnisku i została przeniesiona do hotelu na odpoczynek.

Urumczi - Niebiańskie Jezioro

Śniadanie w hotelu trwa od 7 rano do 11 rano, zapraszamy na pyszne śniadanie w formie bufetu, a nasz miły i kierowca spotka się w hotelowym lobby około 08:30, a następnie pojedziemy 1 godzinę do wejścia do parku.40 minut jazdy autobusem wahadłowym po górach, po drodze odwiedziliśmy kazachską wioskę.Po autobusie 10 minut spacerem do jeziora.Mieliśmy 2 godziny na trekking wokół Niebiańskiego Jeziora, albo skorzystanie z rejsu łodzią, albo nawet wjechanie kolejką linową na szczyt góry, tak aby blisko Bogda Peak - najwyższego szczytu we wschodniej części góry Tian Shan, która jest zwieńczona połyskującym w słońcu lodowcem i śniegiem, pięknie skontrastowana z błękitną wodą jeziora, tworząc bajeczną scenerię.

Burqin-Kanas

Ekscytujący dzień!jedziemy górską drogą do niesamowitego rezerwatu przyrody Kanas, jedynego w Chinach ekologicznego obszaru, który otrzymał tytuł „Czystej Krainy Świata” ze względu na nieskażoną naturalną scenerię.Po przybyciu do Kanas Jiadengyu zjedz lunch, a następnie udaj się do centrum parku i wsiądź do autobusu wahadłowego, aby odwiedzić słynną Zatokę Księżycową, Zatokę Smoków i Zatokę Nieśmiertelności.Kiedy wysiądziemy z autobusu wahadłowego, możemy kontynuować wycieczkę autobusem wahadłowym do Pawilonu Rybnego, aby podziwiać widok z lotu ptaka na jezioro Kanas i jego okolice.lub możesz przeżyć rejs, jeśli jesteś zainteresowany.późnym popołudniem zameldujemy się w hotelu.obiad i odpoczynek.

Kanas

Rano zapraszamy na pyszne śniadanie w formie bufetu w hotelu, a dziś nadal zostajemy w Kanas, który jest najpiękniejszym górskim jeziorem, jakiego nigdy nie widzieliście.Jezioro przybiera różne kolory w zależności od czterech pór roku, czasem jest krystalicznie niebieskie, czasem ciemnozielone, a nawet szare.Możemy cieszyć się wolnym czasem w Kanas.jeśli pora ostatniego dnia to za mało, dziś będziecie mogli przejść od zatoki do drugiej i zrobić sobie zdjęcie.
Po wizycie wracamy do Jiadengyu i przenosimy się do hotelu. Odpocznij.

Hemu

Rano zapraszamy na śniadanie w formie bufetu i wschód słońca nad Kanas.następnie jedziemy do wioski Hemu, która jest jedną ze słynnych wiosek Tuvas.Dojeżdżamy do wejścia do Hemu, musimy jeszcze przesiąść się do autobusu wahadłowego do wioski.
spokojna wioska, stada bydła i owiec, ciepli i gościnni mieszkańcy, Cóż za piękne i tajemnicze miejsce!

Burkina

Po śniadaniu bufetowym w hotelu, potem 4 godziny jazdy do Burqin, podziwianie zachodu słońca na Pięciokolorowej Plaży, Spacer w kolorową Plażę, czujemy się jak w wymarzonym świecie.Unikalny krajobraz lawy składał się z fioletowej czerwieni, czerwieni vandyke, żółtego i jasnozielonego mułu, piaskowca i żwiru.to najpiękniejsza kolorowa plaża, arcydzieło natury i cud Burkina.
Wieczorem spacerowaliśmy po ulicy w Burqin, ciesząc się wolnym czasem i smacznymi przekąskami.A noc spędzimy w Burqin.

Naraty

Dziś rano odbierze nas nasz przewodnik i kierowca.Udajemy się na słynne pastwisko Narat Grassland z około 4-5 godzinną jazdą.Po przyjeździe cieszyliśmy się prerią Naraty Air.Naraty, jedna z czterech najsłynniejszych łąk na świecie.cieszyliśmy się piękną scenerią i odkrywaliśmy kazachski styl życia.

Pub Czas : 2022-08-26 10:57:21 >> lista aktualności
Szczegóły kontaktu
Hunan Fushun Metal Co., Ltd.

Osoba kontaktowa: Ms. Florence Tang

Faks: 86-731-89853933

Wyślij zapytanie bezpośrednio do nas (0 / 3000)